2012. november 16., péntek

A gyanu árnyékában ...

Történt ugyanis hogy meggyanusítottak lopással. Igen, igen, én is meglepődtem, de hát ez van. Az egyik közösségi portálra tettem fel a Surii medálom képét, illetve megírtam hogy a GyöngyTükörben letölthető a minta. Teljesen magam készítettem, persze lehet hogy hasonlít valamire, én is szívesen megnéztem volna, de választ a kérdésemre és a leveleimre már nem kaptam. Mindenesetre gondoltam megér egy bejegyzést itt az én világomban. Érdekes. A bejegyzés pontosan az volt, hogy :
"Ezt a Surii medált készítettem és a Gyöngytükör áruházban ingyenesen fent is van a mintája ha valakit érdekel. Superduo az alapja, némi kis Swarovskival, nagyon kényelmes. Teljesen belezúgtam a Superduokba :)"

Erre a válasz a megjegyzést küldőtől:
nem tudom(lehet) pontosan idézni, a lényege, hogy a feltett kép teljesen olyan mint az ingyenes mintánál

Érdemes elfilozofálni a kérdésen. Legjobb jóindulatomat elővéve arra gondolhatott a kommentelő, hogy látta a képemet és a webáruházban a mintánál a képet és arra gondolt, hogy onnan loptam az ékszer képét, majd mint más tolla, magamat ékesítve adtam elő a nyakláncot. Valóban olyan a kép mint a webáruházban, olyannyira olyan, hogy pontosan az. Hiszen én készítettem, ugyanúgy mint ahogy a mintát is. És feltettem ingyenesen, hátha valakinek tetszik. Letölteni sokan letöltötték aminek nagyon örülök. Amikor olvastam a megjegyzést amit még like-oltak is, egyetértve a lopásommal, írtam levelet, hogy segítsen kicsit pontosan mivel egyezik a mintám, vagy képem. Válasz semmi. Majd többször is kértem, hogy ha nyilvánosan tud engem lopással vádolni akkor talán megtudhatom mi a probléma, de válasz nem érkezik. Ezért csak itt magamban elfilózok a kérdésen és megállapíthatom hogy érdekes. Sőt baromi motiváló is.
...

1 megjegyzés:

  1. Én is letöltöttem a mintát, nagyon tetszik, és úgy láttam van is itthon hozzá való gyöngyöm, köszönöm, hogy közzétetted. A bejegyzést láttam én is ott, nekem az jutott eszembe amikor elolvastam, hogy aki irta, nem fogta fel, hogy ez a Te mintád és ingyen számunkra közzé teszed, ami egyébként teljesen érthető volt. Tehát inkább butaság volt szerintem a részéről, mintsem gyanú, de ha rákérdeztél, igazán válaszolhatott volna.

    VálaszTörlés