2012. június 26., kedd

Játék

Játékra hívlak benneteket ezért a szép gyűrű medálért. Nagyon szép lilás szivárványos gyöngyökből készült aprólékos munkával. Remélem valaki boldog tulajdonosa lesz.

Feltételek:
- légy a blog rendszeres olvasója és írj egy bejegyzést ide
Ha hírdeted a játokot az nagyon jól esik, de nem feltétel :)

Íme az ajándék:






A sajátommal együtt is lefényképeztem:


A mintáért köszönet: Trytobe

Extra ajándék az első 5 jelentkezőnek (írj a bejegyzésbe utalást hogy kéred a kedvezményt)!
Az ékszerhez a gyöngyök a Gyöngytükör webáruházból származnak, most 10% kedvezményt kaphatsz:



Játék vége 2012.07.02, sorsolás másnap :)


36 megjegyzés:

  1. Naggyon tetszik a medál, jövök játszani érte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok Németh Adri a kuponodhoz, írj mailt és elküldöm a kupont!

      Törlés
  2. Nagyon tetszik,szeretnék játszani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok feherkriszti a kuponodhoz, írj mailt és elküldöm a kupont!

      Törlés
  3. Én is jövök játszani. Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok kkati a kuponodhoz, írj mailt és elküldöm a kupont!

      Törlés
  4. Gyönyörű a medál, jövök játszani érte!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok Kántorné Szilvi a kuponodhoz, írj mailt és elküldöm a kupont!

      Törlés
  5. Csudiszépeket csinálsz :)
    Én szívesen lennék a boldog tulajdonosa a nyereménynek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok Kicsipiros a kuponodhoz, írj mailt és elküldöm a kupont!

      Törlés
  6. Szia! Szeretnék játszani:)
    Köszi, hogy lehet!
    Szépséges az ékszer!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik a medál. Szeretnék játszani érte.

    VálaszTörlés
  8. Szia, szeretnék játszani ezért a szép ékszerért.

    VálaszTörlés
  9. Szia! Gyönyörű, szeretnék játszani érte! Az Erináidat is szeretem, sokszor hordom őket! Talán szerencsém lesz!

    VálaszTörlés
  10. Szia! Én is szeretnék játszani. Főleg, mert lila :-) És köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű! Én is szeretném!

    VálaszTörlés
  12. Én is nyerni szeretnék.Kriszti

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép medál, szeretnék játszani.

    VálaszTörlés
  14. Szép a medál,remélem sikerül megnyernem :-)

    VálaszTörlés
  15. Örülök, hogy rátaláltam a blogodra! És persze szeretnék játszani ezért a szépségért!

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szépek az ékszereid! De jó lenne megnyerni!! :)

    VálaszTörlés
  17. Gyönyörű a medál, szívesen játszom érte.

    VálaszTörlés
  18. Nagyon tetszik a medál, jó lenne megnyerni!!!!

    VálaszTörlés
  19. Szia !
    Jöttem játszani!
    Üdv: Anna

    VálaszTörlés
  20. Nagyon tetszik a medál,szeretnék játszani.

    VálaszTörlés
  21. Szia!

    Majdnem az utolsó pillanatban, de én is jönnék játszani.
    Egy ilyen gyönyörűséget megtiszteltetés lenne hordani...
    Köszönöm a lehetőséget, további szép hétvégét kívánok!
    Edith

    VálaszTörlés
  22. ez nagyon szép, ide vele :)

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Ez gyönyörű, én is szeretnék játszani.

    VálaszTörlés
  24. Én is jövök játszani! :) Csodaszép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok Évi! A medál a Tiéd :)

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm! :)))))

      Törlés
  25. gyönyörűeket alkotsz!
    mesés darab!
    szivesen viselném!
    minden jót
    Éva

    VálaszTörlés
  26. Szia! Nagyon szép medál, szeretnék én is játszani! :)

    VálaszTörlés
  27. Első látásra elvarázsolt! :) Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  28. Nagyon csodaszép és érdekes! Én is szeretnék játszani érte!

    VálaszTörlés
  29. Varázslatos! Szeretnék játszani :)

    VálaszTörlés